Wednesday, October 19, 2011

....Holiday,,cuti,,عطلة,,휴일.....

Hello................ erm actually tak tau nak tulis ape, tapi nak update jugak. Aktiviti aku sepanjang cuti ni, seperti biase menambahkan nutrient dalam badan sekali gus menambahkan lemak2 yang dah berlambak dalam badan.. Kalau dah every morning everyday makan nasi lemak, tak ke gemok aku. Fuhhh.... Memang tak leh nak tolak la kalau jumpe nasi lemak...

punye la sedap..tengok gambar un da telan air liur tau....perghhh!!!!




Pergh, tak leh jadi ni. Dah dekat 10x aku telan air liur.. Ok, aku resah betol la, nasi lemak ni betol2 wat aku terganggu. Sabar2...... Kat mane td? ha, aktiviti sepanjang cuty kan. Kalau bukan musim cuti, cite2 kat tv sume xbest2.. Bosan! Then aku pun layan lah drama KOREA!!

MY FAIR LADY.....!!!!
aku kesah ape kalo ko dah tengok...! haha..=D

Melalak aku tengok citer ny!! ='(
Story dye mmg sedeyh.............



Jangan ingat orang macam aku tak layan korea tau. Aku pun manusia jugak..hukhuk.. Ok, habes citer sal my fair lady. Next aktiviti layan movie lame. Ayah aku suke beli dvd, so dvd dye yang berlambak tu, aku tapis satu2 then aku tengok. Aku baru lepas tengok citer THE TOURNAMENT...

Pernah tengok citer ny??? Sape pernah angkat tangan..Oooo xramai ye....
Tengok la ye.... ;)



Movie ny kalo thumb aku ade sepuluh memang aku angkat semua la.. Just imagine orang yang ko xkenal tibe2 datang acu shotgun kat ko. Perghh, memang no mercy la citer ni. Bersepai kepala weh..
Adeyh.. Saket plak tengkuk.. Next, xde dah. Sebab semalam aku pegi putrajaya coz aku jadi baby sitter..

Ha, dengan kesempatan yang ade ny, aku nak ucapkan kat sume BABY SITTER  di dunia ni...! Korunk memang hebat. Gua caye same lu. Pergh, jage ngan buat susu boleh la terime gi, tang nak mencuci selepas membuang tu yang aku
TAK BOLEH BLAH....!!!!! 
Ok la.. Ni jep yang aku mampu tulis. Habes dah idea.. (-__- ")

Kalau senang dengar lah lagu
patah seribu by shila amzah ngan lagu next to you by justin bieber ft chris brown...... gonna love it...=)









3 comments:

  1. yeahhh ,the nasi lemak looks great sis :D
    baby sitter ?ahahaha best ke jaga budak ? ^^

    ReplyDelete
  2. @bunga layu: hahaha.jage budak seronok kalo budak tu x nanges & x buang air besar...=)

    ReplyDelete