Friday, October 7, 2011

~7/10/2011~

hello....ok, semalam officially aku habes FINAL!!!!! bukan men besa gi...hahaha..nampak gile aku excited kan....!!!


bohong la kalo ade student yang dah habes exam tapi x excited...hahaha..

berakhir la sudah semester 3.....ape la jadi dengan aku nye result tu....hope ok la...sekarang juz bole tawakal jep...

actually, aku nak share story. semalam aku naik bas mayang sari, then waktu dalam bas, sebelah seat aku ade sorang makcik ni. dye bwak anak dye sekali. anak dye tydo kat riba dye. dalam bas kan sejuk gile. then makcik ni, dye ade kain batik jep tok selimut kan anak dye tu. nak dijadikan citer, belakang aku ade sorang mamat ny, ensem la gak. dye GENTLE gile!!!!! dye bagi makcik tu dye nye selimut!!! so sweeeettttt.... then mamat tu orang MUAR!!!!! 
lagi la bertambah2 excited aku...hahaha!!! 

~ THE END ~

No comments:

Post a Comment